De drang naar meer authenticiteit en ambachtelijkheid op elke mogelijke manier is de voorbije jaren sterk gegroeid – zo ook in het koffiegedrag van de consument. Vooral jongeren en millennials gaan op zoek naar de nostalgie van vroeger. Niet vreemd dus dat slow coffee tegenwoordig erg in trek is. Stefan Acke - Bladmanager
De drang naar meer authenticiteit en ambachtelijkheid op elke mogelijke manier is de voorbije jaren sterk gegroeid – zo ook in het koffiegedrag van de consument. Vooral jongeren en millennials gaan op zoek naar de nostalgie van vroeger.
Op een bijzondere SMA-meeting in oktober kwamen twee topsprekers aan het woord: Herman Konings over nieuwe megatrends; Thierry Coeman over hoe we die trends concreet in ons voordeel kunnen ombuigen. Het bood meteen ...
Argus maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.